ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

1 Bilimsel Araştırma Projeleri Hazırlama ve Değerlendirme Yönergesi
2Bilişim Kaynakları Kullanım Yönergesi
3Birim Kalite Komisyonları Yönergesi
4Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemem Dağıtım Usul ve Esasları Yönergesi
5Engelli Öğrenci Birimi Yönergesi
6Fiziki Mekanlarının Kullanımı İle Tanıtım Araçlarına İlişkin Uygulama Yönergesi
7Şırnak Üniversitesi Ödül Ve Teşvik Yönergesi
8İlahiyat Fakültesi Zorunlu Hazırlık Sınıfı Eğitim Öğretim ve Sınav Yönergesi
9Kantin Yönergesi
10Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Programı Uygulamasına İlişkin Esaslar
11Konut Yönergesi
12Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Yönergesi
13Kalite Güvencesi Yönergesi
14Kariyer Geliştirme Ofisi Yönergesi
15Öğrenci Staj Yönergesi
16Ziraat Fakültesi Staj Yönergesi
17Öğrenci Konseyi Yönergesi
18Ön Mali Kontrol İşlemleri Yönergesi
19Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Öğrenci Toplulukları/Kulüpleri Yönergesi
20Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı İktisadi İşletme Yönergesi
21Sosyal Tesisler Yönergesi
22Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönerge
23Yemek Bursu Yönergesi
24Yetkinliğe Dayalı Performans Yönergesi
25Yayın Yönergesi
26Yazışma Usulleri, Yetki Devri ve İmza Yetkileri Yönergesi
27Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönergesi
28Şırnak Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme Ve Atanma Yönergesi (ADEK Kriterleri)
29Şırnak Üniversitesi Sıfır Atık Yönergesi
30Şırnak Üniversitesi Araç Sevkiyat Yönergesi
31Şırnak Üniversitesi Konut Tahsis ve Yönetimine İlişkin Yönergesi
32Şırnak Üniversitesi Koruma Ve Güvenlik Hizmetleri Amirliği Görev Ve Çalışma Yönergesi
33Şırnak Üniversitesi Ön Mali Kontrol İşlemleri Yönergesi
34Uluslararası Öğrencilerin Başvuru ve Kabul Yönergesi
35Özel Öğrenci Yönergesi
36Arşiv Yönergesi
37İş Sağlığı ve Güvenliği Yönergesi
38Ödül-Teşvik Yönergesi
39Ders Yükü Tespiti Ve Ek Ders Ücreti Ödemelerinde Uyulacak Esaslar Yönergesi
40Muafiyet ve İntibak İşlemleri Yönergesi
41Diploma Yönergesi

31.01.2025