SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
KALİTE POLİTİKASI
Şırnak Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu; “Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği” kapsamında kalite güvence sistemi, yönetim, eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme ve toplumsal katkı faaliyetlerinin geliştirilmesi, sürdürülmesi ile iç kalite güvence ve değerlendirme çalışmalarını temel alan;
- Üniversitenin kurumsal kalite bilincini ve kültürünü temel alarak, üniversitenin ve Meslek Yüksekokulunun vizyonu, misyonu, hedef ve amaçlarına uygun kalite yönetim sistemini uygulamayı ve sürekli geliştirmeyi,
- Meslek Yüksekokulunun yönetsel karar mekanizmasının yürütülmesinde, akademik ve idari personelden oluşturulmuş komisyon ve kurullar aracılığıyla, çalışanların da karar alma süreçlerine etkin olduğu, katılımcı bir yaklaşımın benimsendiği yönetim ve organizasyon anlayışını yerleştirmeyi,
- Bilimsel olarak, ulusal ve uluslararası düzeyde, alanında nitelikli eğitim ve araştırma faaliyetlerini gerçekleştirmeyi,
- Uluslararası mesleki standartlar ve bilimsel araştırmalar doğrultusunda birey, aile ve toplumun sağlığını koruyan, geliştiren ve sürdüren; mesleğin bilgi, beceri ve etik değerlerini içselleştirmiş, toplumsal sorumluluk bilinci gelişmiş üretken, akılcı, yaratıcı, eğitici, araştırmacı, yönetici ve liderlik rollerini etkin şekilde kullanabilen profesyoneller yetiştirmeyi,
- Bireysel ve akademik gelişimlerini sürekli güncelleyen, araştırmacı, yenilikçi, çözüm odaklı, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerleri benimsemiş, etkin iletişim becerilerine sahip ve bu özellikte meslek üyeleri yetiştirebilen öğretim elemanı kadrosuna sahip olmayı,
- İç ve dış paydaşlarla iş birliğine dayalı birey, aile ve toplum yararına projeler, eğitimler ve organizasyonlar geliştirip, uygulamayı kalite politikası olarak benimsenmiştir.