Genel Bilgiler

ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ/SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU/ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ/ÇOCUK GELİŞİMİ PR./ Eğitim Bilimleri Temel Alanı  Eğitim Bilimleri  

Bağlantılar

YÖK Akademik

Akademik Görev

2021
DOÇENT 2021 – Güncel
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU  ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ

2020
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ 2020 – 2021
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU  ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ

2017
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ 2017 – 2020
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

ŞIRNAK MESLEK YÜKSEKOKULU  ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ

2012
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ 2012 – 2017
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

ŞIRNAK MESLEK YÜKSEKOKULU 

Kitap

Toplam 5 kitap bulundu.
1

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XVIII

NAYCİ Ömer Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 148 ISBN: 978-625-6489-11-0
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
2

Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts

NAYCİ Ömer Yayın Evi: Cambridge Scholars Publishing Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 21 ISBN: 978-1-5275-8761-8
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
3

TIMSS Bağlamında Çeşitli Ülkelerin Eğitim Sistemleri

YETKİNER ALPER,GÜZELYURT GÜÇLÜ TUĞÇE,TAŞ İLKAY DOĞAN,ÜNLÜ ŞAHİKA,KURUM TİRYAKİOĞLU GÜL,DİNÇER GÜL AYŞEMİNE,ACAR ERDOL TUBA,BAYRAK ÖZMUTLU EMEL Yayın Evi: Pegem Akademi Basım Sayısı: 2 Sayfa Sayısı: 304 ISBN: 9786257676960
2021 Bilimsel Kitap Tümü
4

Öğrenme-Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Üzerine Karma Yazılar

NAYCİ Ömer Yayın Evi: Pegem Akademi Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 286 ISBN: 9786257228480
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
5

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları

NAYCİ Ömer Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Basım Sayısı: 1 Sayfa Sayısı: 204 ISBN: 9786052588628
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Makale

Toplam 12 makale bulundu.
1

Classroom Teachers Competencies in Using Web 2.0 Tools: Predictive Roles of Individual Innovative Characteristics and Socio-demographic Variables

ÜSTÜN KONUR DİLEK,NAYCİ ÖMER,ÖZDEMİR HASAN FEHMİ Yayın Yeri: Educational Academic Research • 2025
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
2

Technology Addiction in Preschool Period: An Analysis on Illustrated Children's Books

GÜZELYURT TUĞÇE, NAYCİ ÖMER Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi • 2021
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
3

DOES THE DIGITAL GENERATION COMPREHEND BETTER FROM THE SCREEN OR FROM THE PAPER?: A META-ANALYSIS

ÖZTOP FEYYAZ, NAYCİ ÖMER Yayın Yeri: International Online Journal of Education and Teaching • 2021
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
4

CONTENT ANALYSIS ON THE GRADUATE THESES DONE ABOUT FLIPPED CLASSROOM MODEL IN TURKEY

NAYCİ ÖMER Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE) • 2021
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
5

Examination of Professional Commitment Levels of Primary and Secondary School Teachers During Covid-19 Pandemic Period

NAYCİ ÖMER Yayın Yeri: International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI) • 2021
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
6

Examination of Digital Parenting Awareness of the Primary School Students’ Parents During the COVID-19 Pandemic

NAYCİ ÖMER Yayın Yeri: Pegem Journal of Education and Instruction • 2021
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
7

ONLINE LEARNING READINESS OF ASSOCIATE DEGREE STUDENTS AND THEIR EXPERIENCES REGARDING ONLINE LEARNING PROCESS

NAYCİ ÖMER Yayın Yeri: International Journal of Eurasian Education and Culture • 2021
Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
8

Sınıf öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik özellikleri ile çevrim içi eğitimde rol ve yeterlilikleri arasındaki ilişki

NAYCİ ÖMER Yayın Yeri: Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi • 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
9

Student Opinions Regarding Strengths and Weaknesses of Face to Face and Online Teaching

NAYCİ Ömer Yayın Yeri: Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi • 2020
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
10

Çocuk ve Drama Dersi Veren Öğretim Elemanlarının Niteliklerine İlişkin Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Görüşleri

NAYCİ ÖMER Yayın Yeri: Yaratıcı Drama Dergisi • 2019
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
11

The Effect of Using Creative Drama as a Method in Social Sciences Lesson to Student Success

NAYCİ Ömer, ADIGÜZEL Ömer Yayın Yeri: Egitim ve Bilim-Education and Science • 2017
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
12

Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama Dersine İlişkin Beklentileri

NAYCİ ÖMER Yayın Yeri: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi • 2016
Ulusal Hakemli ASOS Özgün Makale

Bildiri

Toplam 20 bildiri bulundu.
1

Strengths And Weaknesses Of Face-To-Face Teaching In The Context Of Online Learning

NAYCİ ÖMER 30.10.2019 - 01.11.2019 Yayın Yeri: 7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium
Uluslararası Özet bildiri
2

Aday Öğretmenlerin Adaylıklarının Kaldırılması Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

NAYCİ ÖMER,DİNÇER AYŞEMİNE 27.10.2016 - 27.10.2016 Yayın Yeri: 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Uluslararası Tam metin bildiri
3

Öğrenci ve Öğretmenlerin İdeal Öğrenme Ortamına İlişkin Sınıf Tasarımları Üzerine Bir Araştırma

NAYCİ ÖMER 27.10.2016 - 30.10.2016 Yayın Yeri: 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Uluslararası Tam metin bildiri
4

Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama Dersine İlişkin Beklentileri

NAYCİ ÖMER 27.10.2016 - 29.10.2016 Yayın Yeri: 5th World Conference on Educational and Instructional Studies
Uluslararası Özet bildiri
5

Okul Öncesi Eğitim Programlarında Yaratıcı Dramanın Bir Yöntem Olarak Yeri ve Önemi

NAYCİ ÖMER 27.09.2012 - 29.09.2012 Yayın Yeri: II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Ulusal Özet bildiri
6

Türk Milli Eğitim Teftiş Sisteminin Yapısal Sorunlarının, Bakanlık Müfettişleri ile İlköğretim Müfettişlerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi

NAYCİ ÖMER 27.04.2007 - 29.04.2007 Yayın Yeri: VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Ulusal Tam metin bildiri
7

Okul Öncesi Eğitimde Kullanılan Özel Öğretim Yöntem ve Teknikleri: Bir İçerik Analizi

NAYCİ ÖMER 25.04.2013 - 27.04.2013 Yayın Yeri: 4th International Conference On New Trends in Education and Their Implications
Uluslararası Özet bildiri
8

Yöntemsel Uyumsuzluklar: Yaratıcı Drama Yöntemi Uygulanırken Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri

ÖZDEMİR ŞİMŞEK PINAR, NAYCİ ÖMER 24.10.2019 - 27.10.2019 Yayın Yeri: 30. International Congress on Creative Drama in Education "Adaptation”
Uluslararası Özet bildiri
9

Drama Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Yenilenen Taksonomisi Açısından Değerlendirilmesi

NAYCİ ÖMER 24.10.2019 - 27.10.2019 Yayın Yeri: 30. International Congress on Creative Drama in Education "Adaptation”
Uluslararası Özet bildiri
10

Teachers and Administrators Views on The Implementation of Performance Evaluation for The Ministry of Education s Candidate Teachers

NAYCİ ÖMER 22.10.2015 - 24.10.2015 Yayın Yeri: The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction
Uluslararası Özet bildiri
11

Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm Projesi Kapsamında Dijital Okuryazarlık Dersi Alan Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

NAYCİ ÖMER 19.06.2019 - 22.06.2019 Yayın Yeri: VIth International Eurasian Educational Research Congress
Uluslararası Özet bildiri
12

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modeli Uygulamasının Değerlendirilmesi

NAYCİ ÖMER, DEMİRHAN İŞCAN CANAY, BIKMAZ FATMA 19.06.2019 - 22.06.2019 Yayın Yeri: VIth International Eurasian Educational Research Congress
Uluslararası Özet bildiri
13

Ideal Student Perceptions of Teachers in Different Levels of Teaching

NAYCİ ÖMER 18.04.2018 - 22.04.2018 Yayın Yeri: 27th International Conference on Educational Sciences
Uluslararası Özet bildiri
14

How Do Teachers Describe Creative Drama? (We Have Already Done These For Years!)

METİNNAM İHSAN, NAYCİ ÖMER 18.04.2018 - 22.04.2018 Yayın Yeri: 27th International Conference on Educational Sciences
Uluslararası Özet bildiri
15

Üniversite ve Öğretim Elemanlarına Yönelik Algıların Metafor (Benzetme) Yöntemi İle Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi

NAYCİ ÖMER 12.09.2012 - 12.09.2012 Yayın Yeri: 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Uluslararası Özet bildiri
16

An Evaluation about "Learning and Teaching in Higher Education in the Digital Age" Course

NAYCİ ÖMER 09.10.2019 - 12.10.2019 Yayın Yeri: 7th International Congress on Curriculum and Instruction
Uluslararası Özet bildiri
17

Yeni Okul Öncesi Eğitim Programlarının "Demirel'in Analitik Program Değerlendirme Modeli"ne Göre Değerlendirilmesi

NAYCİ ÖMER 07.05.2014 - 09.05.2014 Yayın Yeri: 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Ulusal Özet bildiri
18

Yeni İlköğretim Programlarında Yaratıcı Drama'nın Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Bir Yöntem Olarak Kullanılması

NAYCİ ÖMER 05.09.2007 - 07.09.2007 Yayın Yeri: XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Ulusal Tam metin bildiri
19

İlköğretim Müfettişleri Yeterliklerinin, İlköğretim Müfettişleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi

NAYCİ ÖMER 05.09.2007 - 07.09.2007 Yayın Yeri: XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Ulusal Tam metin bildiri
20

İlkokul Öğrencilerinin Bir Mekan Olarak Müze Kavramına İlişkin Tasarımları

NAYCİ ÖMER 02.03.2017 - 05.03.2017 Yayın Yeri: 27. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi
Uluslararası Özet bildiri

Eğitim Bilgileri

2013
Doktora 2013 – 2017
ANKARA ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME (DR)/

Tez: Sosyal bilgiler öğretiminde ters yüz sınıf modeli uygulamasının değerlendirilmesi

2008
Yüksek Lisans 2008 – 2011
ANKARA ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/YARATICI DRAMA (YL) (TEZLİ)/

Tez: İlköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde yaratıcı dramanın bir yöntem olarak kullanılmasının öğrenci başarısına etkisi

2003
Lisans 2003 – 2007
ANKARA ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Yönetilen Tezler

Toplam 1 tez bulundu.
1

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Dijital Yeterlikleri, Teknolojik Araç-Gereç Kullanımına Yönelik Tutumları ile Eğitim Teknolojilerine İlişkin İnançları Arasındaki İlişki

FİLİZ BAGAÇ 2024
Şırnak Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

Projeler

Toplam 1 proje bulundu.
1

Şehri Nuh Gençlik Müzesi (Sanata Sınırda Sınır Yok)

NAYCİ ÖMER, ÇİÇEK BARIŞ, 01.01.2013 - 17.06.2015
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı 200.000 TÜRK LİRASI

İdari Görev

2022
Anabilim Dalı Başkanı 2022 – Güncel
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

2020
MYO/Yüksekokul Müdürü 2020 – 2023
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

2019
Dekan Yardımcısı 2019 – 2020
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

2018
Kalite Kurulu Üyeliği 2018 – 2024
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

2017
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı 2017 – 2019
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

 

2014
Bölüm Başkanı 2014 – Güncel
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ