GENEL BİLGİLER
Akademik Görev
DOÇENT
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ŞIRNAK MESLEK YÜKSEKOKULU ÇOCUK BAKIMI VE GENÇLİK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
ŞIRNAK MESLEK YÜKSEKOKULU
Kitap
1Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XVIII
NAYCİ Ömer, Yayın Evi:Eğitim Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 148, ISBN: 978-625-6489-11-0
2023 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
2Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts
NAYCİ Ömer, Yayın Evi:Cambridge Scholars Publishing, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 21, ISBN: 978-1-5275-8761-8
2022 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
3Öğrenme-Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Üzerine Karma Yazılar
NAYCİ Ömer, Yayın Evi:Pegem Akademi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 286, ISBN: 9786257228480
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
4Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları
NAYCİ Ömer, Yayın Evi:Akademisyen Yayınevi, Basım Sayısı:1, Sayfa Sayısı: 204, ISBN: 9786052588628
2020 Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
Makale
1Technology Addiction in Preschool Period: An Analysis on Illustrated Children's Books
GÜZELYURT TUĞÇE, NAYCİ ÖMER, Yayın Yeri:Kastamonu Eğitim Dergisi, 2021
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
2DOES THE DIGITAL GENERATION COMPREHEND BETTER FROM THE SCREEN OR FROM THE PAPER?: A META-ANALYSIS
ÖZTOP FEYYAZ, NAYCİ ÖMER, Yayın Yeri:International Online Journal of Education and Teaching, 2021
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
3CONTENT ANALYSIS ON THE GRADUATE THESES DONE ABOUT FLIPPED CLASSROOM MODEL IN TURKEY
NAYCİ ÖMER, Yayın Yeri:Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE), 2021
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
4Examination of Professional Commitment Levels of Primary and Secondary School Teachers During Covid-19 Pandemic Period
NAYCİ ÖMER, Yayın Yeri:International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI), 2021
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
5Examination of Digital Parenting Awareness of the Primary School Students’ Parents During the COVID-19 Pandemic
NAYCİ ÖMER, Yayın Yeri:Pegem Journal of Education and Instruction, 2021
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
6ONLINE LEARNING READINESS OF ASSOCIATE DEGREE STUDENTS AND THEIR EXPERIENCES REGARDING ONLINE LEARNING PROCESS
NAYCİ ÖMER, Yayın Yeri:International Journal of Eurasian Education and Culture, 2021
Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
7Sınıf öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik özellikleri ile çevrim içi eğitimde rol ve yeterlilikleri arasındaki ilişki
NAYCİ ÖMER, Yayın Yeri:Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
8Student Opinions Regarding Strengths and Weaknesses of Face to Face and Online Teaching
NAYCİ Ömer, Yayın Yeri:Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 2020
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
9Çocuk ve Drama Dersi Veren Öğretim Elemanlarının Niteliklerine İlişkin Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Görüşleri
NAYCİ ÖMER, Yayın Yeri:Yaratıcı Drama Dergisi, 2019
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
10The Effect of Using Creative Drama as a Method in Social Sciences Lesson to Student Success
NAYCİ Ömer, ADIGÜZEL Ömer, Yayın Yeri:Egitim ve Bilim-Education and Science, 2017
Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
11Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama Dersine İlişkin Beklentileri
NAYCİ ÖMER, Yayın Yeri:Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2016
Ulusal Hakemli ASOS Özgün Makale
Bildiri
1Strengths And Weaknesses Of Face-To-Face Teaching In The Context Of Online Learning
NAYCİ ÖMER (30.10.2019 - 01.11.2019), Yayın Yeri:7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 30.10.2019
Uluslararası Özet bildiri
2Aday Öğretmenlerin Adaylıklarının Kaldırılması Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
NAYCİ ÖMER,DİNÇER AYŞEMİNE (27.10.2016 - 27.10.2016), Yayın Yeri:4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27.10.2016
Uluslararası Tam metin bildiri
3Öğrenci ve Öğretmenlerin İdeal Öğrenme Ortamına İlişkin Sınıf Tasarımları Üzerine Bir Araştırma
NAYCİ ÖMER (27.10.2016 - 30.10.2016), Yayın Yeri:4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27.10.2016
Uluslararası Tam metin bildiri
4Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama Dersine İlişkin Beklentileri
NAYCİ ÖMER (27.10.2016 - 29.10.2016), Yayın Yeri:5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27.10.2016
Uluslararası Özet bildiri
5Okul Öncesi Eğitim Programlarında Yaratıcı Dramanın Bir Yöntem Olarak Yeri ve Önemi
NAYCİ ÖMER (27.09.2012 - 29.09.2012), Yayın Yeri:II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27.09.2012
Ulusal Özet bildiri
6Türk Milli Eğitim Teftiş Sisteminin Yapısal Sorunlarının, Bakanlık Müfettişleri ile İlköğretim Müfettişlerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
NAYCİ ÖMER (27.04.2007 - 29.04.2007), Yayın Yeri:VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 27.04.2007
Ulusal Tam metin bildiri
7Okul Öncesi Eğitimde Kullanılan Özel Öğretim Yöntem ve Teknikleri: Bir İçerik Analizi
NAYCİ ÖMER (25.04.2013 - 27.04.2013), Yayın Yeri:4th International Conference On New Trends in Education and Their Implications, 25.04.2013
Uluslararası Özet bildiri
8Yöntemsel Uyumsuzluklar: Yaratıcı Drama Yöntemi Uygulanırken Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri
ÖZDEMİR ŞİMŞEK PINAR, NAYCİ ÖMER (24.10.2019 - 27.10.2019), Yayın Yeri:30. International Congress on Creative Drama in Education "Adaptation”, 24.10.2019
Uluslararası Özet bildiri
9Drama Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Yenilenen Taksonomisi Açısından Değerlendirilmesi
NAYCİ ÖMER (24.10.2019 - 27.10.2019), Yayın Yeri:30. International Congress on Creative Drama in Education "Adaptation”, 24.10.2019
Uluslararası Özet bildiri
10Teachers and Administrators Views on The Implementation of Performance Evaluation for The Ministry of Education s Candidate Teachers
NAYCİ ÖMER (22.10.2015 - 24.10.2015), Yayın Yeri:The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22.10.2015
Uluslararası Özet bildiri
11Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm Projesi Kapsamında Dijital Okuryazarlık Dersi Alan Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
NAYCİ ÖMER (19.06.2019 - 22.06.2019), Yayın Yeri:VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19.06.2019
Uluslararası Özet bildiri
12Sosyal Bilgiler Öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modeli Uygulamasının Değerlendirilmesi
NAYCİ ÖMER, DEMİRHAN İŞCAN CANAY, BIKMAZ FATMA (19.06.2019 - 22.06.2019), Yayın Yeri:VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19.06.2019
Uluslararası Özet bildiri
13Ideal Student Perceptions of Teachers in Different Levels of Teaching
NAYCİ ÖMER (18.04.2018 - 22.04.2018), Yayın Yeri:27th International Conference on Educational Sciences, 18.04.2018
Uluslararası Özet bildiri
14How Do Teachers Describe Creative Drama? (We Have Already Done These For Years!)
METİNNAM İHSAN, NAYCİ ÖMER (18.04.2018 - 22.04.2018), Yayın Yeri:27th International Conference on Educational Sciences, 18.04.2018
Uluslararası Özet bildiri
15Üniversite ve Öğretim Elemanlarına Yönelik Algıların Metafor (Benzetme) Yöntemi İle Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi
NAYCİ ÖMER (12.09.2012 - 12.09.2012), Yayın Yeri:21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 12.09.2012
Uluslararası Özet bildiri
16An Evaluation about "Learning and Teaching in Higher Education in the Digital Age" Course
NAYCİ ÖMER (09.10.2019 - 12.10.2019), Yayın Yeri:7th International Congress on Curriculum and Instruction, 09.10.2019
Uluslararası Özet bildiri
17Yeni Okul Öncesi Eğitim Programlarının "Demirel'in Analitik Program Değerlendirme Modeli"ne Göre Değerlendirilmesi
NAYCİ ÖMER (07.05.2014 - 09.05.2014), Yayın Yeri:3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 07.05.2014
Ulusal Özet bildiri
18Yeni İlköğretim Programlarında Yaratıcı Drama'nın Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Bir Yöntem Olarak Kullanılması
NAYCİ ÖMER (05.09.2007 - 07.09.2007), Yayın Yeri:XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 05.09.2007
Ulusal Tam metin bildiri
19İlköğretim Müfettişleri Yeterliklerinin, İlköğretim Müfettişleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
NAYCİ ÖMER (05.09.2007 - 07.09.2007), Yayın Yeri:XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 05.09.2007
Ulusal Tam metin bildiri
20İlkokul Öğrencilerinin Bir Mekan Olarak Müze Kavramına İlişkin Tasarımları
NAYCİ ÖMER (02.03.2017 - 05.03.2017), Yayın Yeri:27. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 02.03.2017
Uluslararası Özet bildiri
Eğitim Bilgileri
Doktora
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME (DR)/
Tez : Sosyal bilgiler öğretiminde ters yüz sınıf modeli uygulamasının değerlendirilmesi
Yüksek Lisans
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/YARATICI DRAMA (YL) (TEZLİ)/
Tez : İlköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler dersinde yaratıcı dramanın bir yöntem olarak kullanılmasının öğrenci başarısına etkisi
Lisans
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez :
Yönetilen Tezler
FİLİZ BAGAÇ , 2024
Şırnak Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Projeler
1Şehri Nuh Gençlik Müzesi (Sanata Sınırda Sınır Yok)
NAYCİ ÖMER, ÇİÇEK BARIŞ,
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı200.000 [TÜRK LİRASI],01.01.2013 - 17.06.2015
İdari Görev
Anabilim Dalı Başkanı
MYO/Yüksekokul Müdürü
Dekan Yardımcısı
Kalite Kurulu Üyeliği
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Bölüm Başkanı